Акція!!! Акція!!! Акція!!!
❤️ ДЛЯ АБОНЕНТІВ М.ЛЬВІВ!❤️


З 01.09.2023р оплативши 10 місяців інтернету, Ви отримуєте цілих 2 місяці в подарунок!

Акція діятиме лише до Нового року, тому поспішайте взяти участь!

Умовами АКЦІЇ є здійснити оплату та повідомити нас про це телефонним дзвінком 0676737973.

 

      ❤️ ДЛЯ АБОНЕНТІВ М.ЛЬВІВ!❤️ 

Шановні клієнти!
Довший час ми намагались тримати ціну за послуги інтернету незмінною, але
у зв’язку з підвищенням вартості обслуговування, модернізації та ремонту мережі,
ми змушені з 01.09.2023 року підняти ціни.
Дякуємо, що користуєтесь нашими послугами та сподіваємось на продовження успішної співпраці.

Тарифи для багатоповерхових будинків

Тариф Швидкість Ціна, грн/міс
Стандарт+TV 100 Мбіт/с  200
Преміум+TV 250 Мбіт/с 220

Тарифи для приватного сектору

Тариф Швидкість Ціна, грн/міс
Приват+TV 100 Мбіт/с 260
Приват+TV 250 Мбіт/с 280 

☎️Деталі за тел. +38 (067) 673 79 73

Помилка при підключенні до інтернету 711

З'явиться на "Помилка 711: не вдалося завантажити до служби диспетчер підключень віддаленого доступу" повідомлення про помилку, під час створення підключення до мережі

Щоб вирішити цю проблему, увімкніть вимкнуто служби та запустіть служби:

  1. Натисніть кнопку Пуск, Мій комп'ютер, клацніть правою кнопкою миші та виберіть команду керування.
  2. Двічі клацніть елемент, служби та застосункита двічі клацніть служби.
  3. Телефонного зв'язку, клацніть правою кнопкою миші а потім натисніть кнопку
    Властивості.
  4. На вкладці " загальні " клацніть
    Посібник тип запуску.
  5. На вкладці " загальні " клацніть
    Запустіть у стан службиа потім натисніть кнопку
    OK.
  6. Диспетчер підключень віддаленого доступу служби та служби автоматичного диспетчер підключень віддаленого доступу, повторіть кроки 3-5.