Акція!!! Акція!!! Акція!!!
❤️ ДЛЯ АБОНЕНТІВ М.ЛЬВІВ!❤️


З 01.09.2023р оплативши 10 місяців інтернету, Ви отримуєте цілих 2 місяці в подарунок!

Акція діятиме лише до Нового року, тому поспішайте взяти участь!

Умовами АКЦІЇ є здійснити оплату та повідомити нас про це телефонним дзвінком 0676737973.

 

      ❤️ ДЛЯ АБОНЕНТІВ М.ЛЬВІВ!❤️ 

Шановні клієнти!
Довший час ми намагались тримати ціну за послуги інтернету незмінною, але
у зв’язку з підвищенням вартості обслуговування, модернізації та ремонту мережі,
ми змушені з 01.09.2023 року підняти ціни.
Дякуємо, що користуєтесь нашими послугами та сподіваємось на продовження успішної співпраці.

Тарифи для багатоповерхових будинків

Тариф Швидкість Ціна, грн/міс
Стандарт+TV 100 Мбіт/с  200
Преміум+TV 250 Мбіт/с 220

Тарифи для приватного сектору

Тариф Швидкість Ціна, грн/міс
Приват+TV 100 Мбіт/с 260
Приват+TV 250 Мбіт/с 280 

☎️Деталі за тел. +38 (067) 673 79 73

Помилка при підключенні до інтернету 629

При спробі підключення до мережі Інтернет виникнути Помилка 629 Підключення було закрито віддаленим комп'ютером. Так вона виглядає на екрані монітора

Або, як варіант, повідомлення про те, що віддалений комп'ютер відключив порт. Насправді це дві назви однієї проблеми і вирішуються вони схоже.

Як і більшість подібних помилок, ця може виникнути через неуважність самого користувача, наприклад, в результаті того, що той неправильно ввів свої дані - Ім'я користувача і пароль, або використовував при їх написанні неприпустимі символи (прогалини і літери російського алфавіту) або НЕ врахував регістр.
Можливо, сесія підключення до інтернету вже створена, і ви намагаєтеся підключитися знову , використовуючи нову сесію, але це неможливо, поки працює попереднє підключення. Почекайте деякий час (зазвичай не довше 2-3х хвилин) і спробуйте підключитися знову. Щоб уникнути подібних неприємностей, коректно відключайтеся від мережі, що не висмикуйте провід, що з'єднує його з комп'ютером.